Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Drömparken

Av Cimone Selling-G - 3 juli 2012 12:30

Hej alla!

Idag så sov jag och matte över hos Lis och Caddie.Kl 11.30 så trode jag att vi skulle ta en promenad vi 4 men när vi kommer till drömparken då mötter vi Lady, Puffy, Annica och Nattis. Dem har med sig ficka så då sätter dem sig och ficka medans vi hundar ligger i skuggan och slappar.Sen så går vi bara lite i parken för sen måste Lay och Annica åka.Så då fårtsätter vi andra att gå i parken. Det var roligt jag fick hälsa på en annan hund..


Sen så kom vi till blålagunen som en plats heter i drömparken. Där fanns det vatten och jag tyckte det var så varmt att jag hoppade i medans Caddie och Puffy drack bara vatten. Sen så kom Annica tillbaks och hmtae oss och när vi var framme var vi hos mattes mormor. Där fick vi gå in i hund gården..

Annica tog lady och nattis puffy och åkte. Sen så sjusade mattes mormor hem mig, matte ,Liz och Caddie.



Här är några bilder..

1. 2.  3.   

1.Jag som  ställer upp mig.       2.Det var så varmt måste ta en paus. 3. Puffy, Jag och Caddie.


Mvh Tyko


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cimone Selling-G - 1 juli 2013 16:05

Idag promenera jag matte och hennes farmor,  syster (Liz) , Pappa och Christina i Hårsbäckdalen det var roligt! Dem stanna ibland och fika och jag vila lite och drack vatten menans!! Jag blev fotad mycket sen gick jag och matte över en bro och balens...

Av Cimone Selling-G - 13 januari 2013 04:20

Hej Sorry Sorry för att jag inte har bloggat det är för att jag glömde bort mitt lösenord men nu har jahg byt så nu ska jag blogga så ofta jag kan!!    Här kommer lite bilder på mig som min matte har taggit på mig!!       aja skriver mer sen ' ...

Av Cimone Selling-G - 19 augusti 2012 19:29

Hej idag så vakna jag kl halv 6 blev rastad. Sen klhalv7 så Åker matte jag Viveka Jonas och Viveka 2 hundar aylen och goofy.när vi går av så är det massor Av hundar och vi är i Norrköping.sen går vi till ringen jag ochViveka hundar ska ställasut. ...

ren

Av Cimone Selling-G - 18 augusti 2012 22:09

Nu så duscha matte mig Första bilden ligger och väntar på min tur. Nästa bild jag har duschat klart ...

Av Cimone Selling-G - 18 augusti 2012 15:48

Hej:) idag så åkte jag lady matte lades matte och 3kaniner till mormor sen fick jag och lady gå till hundgården. Sen så åkte jag och matte med hennes kusin Viveka och sen sov vi över där. Mvh tyko...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards