Alla inlägg under juni 2012

Av Cimone Selling-G - 24 juni 2012 22:35

På kvällen ska liz och matte gå ut med mig och Caddie. matte skulle gå ut med oss och Liz skulle komma efter precis när vi har kommit ut skjuter raketer 5-10 meter ifrån oss det var läskigt tyckte jag och Caddie.Sen kom Liz och så gick vi en promenad och sen gick in.

Av Cimone Selling-G - 24 juni 2012 15:44

Idag så gick vi ut (jag, matte, Liz och sin hund Caddie) och tränade lite matte  tränade lite lydnad med mig och det verkade som hon tyckte jag var duktig utom att när Caddie fic leka med sin boll tyckte jag det var roligar att leka med bollen som caddie fick.Sen när hon hade trännat klart mig kastade hon boll till mig.

Mvh Tyko

Av Cimone Selling-G - 22 juni 2012 20:15

Hej nu tar tyko över tangent bordet ett tag fram över.

Idag så på morgonen vaknade jag och så tog matte och gick med mig lite snabbt.Sen när vi hadde ficksat klart oss gick jag, matte,Liz och sin hund Caddie till mormor. När vi var framme efter den långa promenaden fick jag och Caddie sitta i hund gården där var lady, Puffy mattes kusiners hundar som var 5st ochmormors 3 hundar. Så sammalagt var det 12 hundar på gården inräknat med mig. Sen runt kl 6 så gick vi tillbaks till Liz läenhet.När vi kommer upp till lägenheten går jag och läger mig.Runt kl 7 så hämtar matte mig och duschar av mig och sschamponerar mig. när hon är klar går jag och lägger mig.

Ses imorgon måste sova nu.



Av Cimone Selling-G - 21 juni 2012 23:14

Idag åkte vi tillhund klubbs stugan och tränade jag liz mamma med våra hundar.Det gick bra.Tyco var duktig och snäll.

Om ni vill läsa mer om min syras hund caddie gå in på caddie.bloggagratis.se

om ni vill läsa mer om min mammas hund lady gå in på ladysblogg.bloggplatsen.se

eller om ni vill läsa mer om min andra systers hund puffy gå in på puffy005.bloggagratis.se

min mormors hund cerrie gå in på boxertjejen.bloggagratis.se

Av Cimone Selling-G - 19 juni 2012 12:00

Idag så gick vi upp kl 5.Släpper ut Tyco med min systers hund i hundgården och ger dem mat.Sen när vi är klara åka så åker jag med tyco och mormor med sin hund och mamma oc minsyster med sin pojkvän. Min moster åker egen bil men min kusin och sin pojkvän och dem har 3 hundar med sig.När viär framme pakar vi in allt i tältet för det börjar regna.Men Tyco och jag går lite och tittar i affärerna.Sen Tittar vi när min kusin ställer ut sina 2 hundar och min mosters hund.Sen så går jag och Tyco och tittar på cavalierer som ställs ut.Där så fick han träffa en hane som Tyco lekte lite med.Jag köpte en bur till Tyco.Vi tyckte det regna så mycket och vi var ändå klara så vi åkte hem vi kl2 . när vi var hemma så fick dem torka sig lite.

Av Cimone Selling-G - 16 juni 2012 06:30

Idag så går man upp kl halv 6. Går utt med tyco och sedan ger honom mat sen så äter jag frukost så åker vi jag min syster med sin pojkvän och min mormor och Tyco och mormors hund och min moster.När vi är framme i avesta slår vi upp vårt tält vid ringen för mormor ska ställa ut sin hund.Tyco och jag går runt och tittar och tyco är jätte duktig.Han ville mest leka men annars så var han bredvid mig hela tiden.Det var ganska regnigt så vi gick in i tältet.Sen när vi skulle åka hem så var tyco så blöt han ville knappt gå ut i från tältet.När vi kommer hem så går vi in och Tyco får torka sen när det är fint väder så fick han sitta i hundgården men min syrras hund.Mvh Cimone och Tyco


Av Cimone Selling-G - 14 juni 2012 17:28

I går så sov jag och Tyco över hos min syster. På morgonen så lekte min syras hund lite med Tyco.Sen kl 2 så åkte vi och vacinerade Tyco.När vetrenären gav Tyco sprutan brydde sig han inte. När vi kom hem lekte han på gräsmattan.

Bad

Av Cimone Selling-G - 13 juni 2012 13:15

Idag har Tyco badat. Han tckte det var roligt men sen tyckte han att han blev för blöt.Och sen gick jag min syster tyco och puffy på en lång promenad och släpte dem så dem fick leka.

Ovido - Quiz & Flashcards